Hoe plaats ik een bestelling?
- Ga via het menu naar het product dat je wenst te kopen.
- Druk op de knop "In winkelwagen".
- Je wordt doorgestuurd naar de winkelwagen. Hier kun je het aantal van het toegevoegde product aanpassen.
- Herhaal deze stappen totdat je winkelwagen gevuld is met wat je nodig hebt.
- Als je wil afrekenen, klik je in de winkelwagen op de knop "Afrekenen".
- Volg de instructies op het scherm.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
In de periode 15 juli 2024 tot en met 2 augustus 2024 genieten wij van de zomervakantie. Bestellingen die in die periode geplaatst worden, worden telkens op dinsdag en vrijdag verstuurd.
In het algemeen geldt dat als je op werkdagen vóór 14:00 uur bestelt de bestelling nog dezelfde dag verzonden wordt, mits de producten op voorraad zijn. Onder de "in winkelwagen" knop van ieder product vind je actuele voorraadinformatie.
Zodra je bestelling verzonden is ontvang je een verzend-bevestiging per E-mail. Mocht een van de bestelde producten niet op voorraad zijn, dan nemen wij persoonlijk contact met je op.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Binnen Nederland ontvangt je je bestelling in de meeste gevallen op de volgende dag. Ook op zaterdag. Voor België en Luxemburg geldt een gemiddelde transporttijd van 2 dagen.
Hoe weet ik waar mijn bestelling zich op dit moment bevindt?
In de verzend-bevestiging vind je een Track & Trace code met een link. Hiermee kun je de status van je bestelling volgen.
Wie bezorgt mijn bestelling?
Wij verzenden met PostNL en met FedEx.
Wat zijn de verzendkosten?
Verzenden is gratis wanneer je voor meer dan € 100,- bestelt. Anders betaal je € 7,95.
Is de verzending verzekerd?
Ja. Alle verzendingen worden gratis verzekerd.
Moet ik voor ontvangst tekenen?
Ja, er moet voor ontvangst getekend worden zodat wij zeker weten dat de levering goed aangekomen is. Jouw bestelling wordt niet bij de buren aangeboden.
Hoe vaak wordt mijn bestelling thuis aangeboden, en wat gebeurt er na de laatste poging?
Jouw bestelling wordt 1x aangeboden. Vervolgens wordt het pakket naar een afhaalpunt gebracht. Er wordt altijd een bericht achtergelaten.
Kan ik het afleveradres wijzigen?
Ja. Je kunt tijdens het bestelproces een ander afleveradres opgeven. Je kunt ook een eerder in je account opgeslagen afleveradres selecteren.